Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Zakręcona Layla

Hej! Zajmę się sportem. Urodziłam się 15 czerwca na Andros, a mój znak to Chimera.
Jestem księżniczką planety Andros. Moi rodzice to Teredor i Niobe, król i królowa na mojej rodzinnej planecie. Naprawdę troszczą się o mnie, nawet jeśli czasami się sprzeczamy. To może dlatego, że są wielkimi fanami decorum, a ja jestem raczej wolnym duchem. Aby jeszcze bardziej to skompilować, jestem czasami uparta, samotna i zdystansowana.
Patrząc na pozytywną stronę, jestem naprawdę zdeterminowana i zawsze w ruchu! Uwielbiam tańczyć i lubię każdy rodzaj sportu. Co najważniejsze, bez względu na zagrożenie czy śmiertelną sytuację, potrafię jej stawić czoła bez strachu!
Aby zdobyć moc Enchantix, nauczyłam się jak ważni są przyjaciele i że trzeba nieść pomoc każdemu, nawet obcym. Później zdobyłam moc Believix i odkryłam ciemną stronę mojej osobowości, a moja głowa była pełna gniewu i zemsty. Na szczęście dzięki przyjaźni Winx pokonałam ten stan i powróciłam do równowagi.
Choć nie dokońca jeszcze potrafię kontrolować siebie, ale do mistrzostwa opanowałam kontrolowanie wody, począwszy od małej szklanki z wodą po nieskończoność oceanów.
Jestem czarodziejką fal!
Więcej o Layla
Urodziny: 15 czerwca
Hobby: sporty
BFF: Flora
Uwielbia: konie!
Ulubione kolory: Turkus & Niebieski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz