Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Piękna Stella!

Cześć! Zajmę się działem mody. Urodziłam się 18 sierpnia, a moim magicznym znakiem jest Syrena.Pochodzę z Solarii, pięknej planety pełnej światła! Jest tam zawsze jasno, a planeta jest pełna życia, ponieważ otrzymuję swą magiczną energię prosto od słońca. Dlatego jestem czarodziejką słońca!
Moi rodzice to król Radius i królowa Luna. Ich związek ma wzloty i upadki i niestety teraz nie są w dobrych stosunkach. Ale nie poddaję się, może moje pozytywne myślenie sprawi, że do siebie wrócą.
Poznałam Bloom w Gardenii – uratowała mnie przed ogrem – ale dzięki mnie odkryła, że jest jedną z najmocniejszych czarodziejek w magicznym wymiarze! Dzięki Bloom wzięłam się w garść i zaczęłam jeszcze pilniej się uczyć, aby stać się silną czarodziejką w szkole Alfea. A tak, mam chłopaka. Mój super uroczy Brandon wspiera mnie we wszystkim!

Moje moce stają się coraz silniejsze, najpierw miałam Enchantix, a potem zdobyłam moc Believix. Jednak w dalszym ciągu nie lubię się uczyć! Choć pracuję nad tym… ale szczerze mówiąc zdecydowanie wolę iść na zakupy!
Więcej o Stelli…
Urodziny: 18 sierpnia
Hobby: ubrania, ubrania i jeszcze raz ubrania
BFF: Bloom
Uwielbia: Pieski!
Ulubione kolory: Żółty & Fuksja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz