Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Zakochana Flora!

Cześć! Jestem Flora, urodziłam się w Lynfea, 1. Marca, a moim znakiem jest Driada.
Zanim rozpoczęłam studia w Alfea, mieszkałam na mojej planecie. Moja planeta to istny raj, a w zasadzie to ogród wielkości planety! Teraz już nie jestem w stanie żyć bez zapachu kwiatów i roślin! To dlatego mój mały pokój w akademiku jest pełen roślin! Lubię studiować i zawsze robię wszystko, co w mojej mocy, aby właściwie pielęgnować rośliny, uczę też tego innych ludzi. Jestem czarodziejką Natury i roślin.
Lubię także pisać poezję, tę pasję odkryłam dzięki Heliemu – to mój chłopak, który zawsze stoi po mojej stronie. Wiele osób twierdzi, że jestem nieśmiała, ale Helia zawsze mnie rozumie. On także ma romantyczną duszę!
Po moich doświadczeniach na Ziemi, zdałam sobie sprawę, że Ziemianie są bardzo wrażliwi i mają potencjał, by robić wielkie rzeczy! Niestety czasami zapominają, jak szczególne jest to, że żyją na tak pięknej planecie jak Ziemia i nie dbają o nią, jak powinni. To będzie zadanie dla Winx, aby przypomnieć im o tym i szerzyć wiedzę!
Więcej o Florze
Urodziny: 1 marca
Hobby: Ogród
BFF: Aisa
Uwielbia: Motyle
Ulubione kolory: Zielony & Różowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz