Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Ja Bloom

Cześć! Jestem Bloom i zajmę się na tym blogu nowościami. Może troche o mnie.Urodziłam się 10 grudnia, a moim magicznym znakiem jest Smok. Dorastałam w Gardenii, na Ziemi, a moimi rodzicami są Vanessa i Mike.
Potem odkryłam jednak, że moimi biologicznymi rodzicami byli tak naprawdę Marion i Oritel, królowa i król magicznej planety Domino!
Mam także siostrę o imieniu Daphne, która uratowała mnie przed magią trzech prastarych wiedźm.
Jest jeszcze mój ulubiony króliczek Kiko i mój chłopak Sky. Oni zawsze potrafią mnie rozśmieszyć i sprawiają, że myślę pozytywnie, bez względu na wszystko.
Jestem czarodziejką o mocy Płomienia Smoka. Jest to najpotężniejsza moc w całym wymiarze magii. Tę moc, nie tylko chciały mi odebrać złe Trix, ale także Lord Darkar próbował użyć go, aby otworzyć drzwi do złego wymiaru. Valtor, chciał obrócić moc przeciwko mnie. Czarnoksiężnicy z Czarnego Kręgu chcieli użyć mojej mocy, aby zniszczyć wszystkie czarodziejki na Ziemi.
Mimo działania tych wszystkich sił zła, zawsze udaje mi się uratować dzień dzięki dziewczynom Winx! Co ja bym bez nich zrobiła? Są moimi najlepszymi przyjaciółkami na zawsze!
Wiecej o Bloom
Urodziny: 10 grudnia
Hobby: praca nad swoimi umiejętnościami i nauka bycia czarodziejką
BFF: Stella
Uwielbia: jej zwierzątko, Kiko
Ulubione kolory: Niebieski & Różowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz