Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Tecna

Cześć, jestem Tecna! :D Zajmę się blogiem od środka. Urodziłam się na Zenicie 16 grudnia, a mój znak to Triton!
Jestem za wszystkim co ma związek z technologią! W wolnym czasie, uwielbiam wymyślać nowe rzeczy – oprogramowanie, sprzęt i różne gadżety. Musisz wiedzieć, że na mojej planecie telefony 4-G tablety i telewizja 3D jest od wieków! To dlatego moi znajomi zawsze chcą, abym pokazywała im nowinki technologiczne i najlepsze sprzęty i gadżety. To nic trudnego, w końcu jestem czarodziejką technologii!
Jak się pewnie zorientowałaś zawsze racjonalnie myślę i często używam logiki do rozwiązywania zadań.
Przez to niektórzy ludzie myślą, że moja głowa jest na miejscu serca, ale najbliżsi przyjaciele znają prawdziwą mnie – uczuciową i wrażliwą.
Uwielbiam rozmowy i smsy z moim chłopakiem Timmim. Używamy naszych laptopów, do czatów i techno magicznych telefonów… tak, wiem powinniśmy częściej się spotykać, ale lubimy bawić się technologią 24h/7!
Wiecej o Tecnie
Urodziny: 16 grudnia
Hobby: Gry video
BFF: Musa
Uwielbia: Delfiny!
Ulubione kolory: Lila & Zielony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz