Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 listopada 2012

Muzyczna Muza

Hej,ja zajmę się muzyką. Jestem Musa i urodziłam się 30 maja. Mój znak to Elf!
Pochodzę z Melodii, niesamowitej planety, gdzie muzyka stanowi rdzeń magicznej energii! Ja odziedziczyłam zamiłowanie do muzyki od rodziców Ho-Boe i Wa-Nin. Moja mama to słynna piosenkarka, a ojciec gra na perkusji i jest wspaniałym kompozytorem! Dzięki nim zrozumiałam swoje powołanie i stałam się czarodziejką Muzyki.
Teraz wszystkie dni spędzam śpiewając w Muzycznym Turnee na Ziemi! Po tym jak stałyśmy się czarodziejkami Believix, odkryliśmy nasz talent do grania muzyki. Zdecydowaliśmy założyć zespół rokowy, a teraz podróżujemy po całym świecie!
Moja słabość? Słabość do Rivena, nieco skomplikowanego chłopca, który sprawia, że moje serce bije szybciej!
Więcej o Musa
Urodziny: 30 maja
Hobby: Gra na instrumentach i śpiewanie
BFF: Tecna
Uwielbia: złotą rybkę!
Ulubione kolory: Czerwony& Purpurowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz